Klaar voor de volgende Trip - Reisverslag uit Sas van Gent, Nederland van Jean-Pierre Winne - WaarBenJij.nu Klaar voor de volgende Trip - Reisverslag uit Sas van Gent, Nederland van Jean-Pierre Winne - WaarBenJij.nu

Klaar voor de volgende Trip

Door: JoopenJP

Blijf op de hoogte en volg Jean-Pierre

05 Oktober 2008 | Nederland, Sas van Gent

Zo, de rugzak is weer gepakt!

Joop&JP gaan er weer tegenaan. Deze keer vanuit Salamanca-Spanje richting St.Jacob.

Het kriebelde te erg om dit jaar thuis te blijven,wat aanvankelijk wel de bedoelling was.

We vertrekken op maandag 13 oktober en komen op maandag 27 oktober weer terug.

Vertrek vanuit Eindhoven richting Madrid en van daar uit met de trein naar Salamanca.

Afstand Salamanca Santiago is 477Km.

We denken niet dat we deze afstand binnen de beschikbare tijd halen , we zien wel. Het laatste stuk kan alsnog per bus of trein worden afgelegd.
Het vliegtuig wacht niet op ons dus we moeten hoe dan ook de 27e op het vliegveld staan.

We hopen dat jullie ons weer volgen en een duwtje geven als het nodig is.

Joop & JP

• 10 Oktober 2008 - 06:28

Eddy Saman:

Beste Joop
    ik hoop dat je me wel eens bijpraat nadat je je missie volbracht hebt
    Weet je dat Rudy de Ruijter ook onderweg is vanuit Porto naar Santiago, mocht je hem zien doe an de groeten
    gsm no Rudy 06-45288675

• 10 Oktober 2008 - 11:15

Wim En Corry:

Hallo mannen we wensen jullie weer veel sterkte en loopplezier toe. We zullen de berichten elke dag met spanning tegemoet zien.

• 10 Oktober 2008 - 17:57

P.J.:

Beste J.P.-Joop.
    Weer klaar voor de reis,? WE zullen jullie volgen,en wensen je het allerbeste .
    Met groeten van ons beide
    P.J. en M.L

• 12 Oktober 2008 - 21:12

Jordy En Caroline:

hoi hoi opa joop en jp
    Als jullie dit lezen zijn jullie denk ik al aan het lopen.
    Maar heel veel succes en we weten zeker dat jullie de eind streep weer halen.

dikke kus van ons allemaal en loopse

en zo als joep al zei
    opa joop een goede reis!!!!!!!!!!!

• 15 Oktober 2008 - 11:00

P. Sponselee:

Joop nog even een vraag over het schedule, nl wois 2831.... hahahahaa!
    Knappe prestatie, veel succes toegewenst.